Hem / Press och nyheter / Nyheter / Hemsö utses till Karriärföretag 2024
nyheter

Hemsö utses till Karriärföretag 2024

Vi är glada över att meddela att Hemsö för nionde året i rad har blivit utsedda till Karriärföretag. Detta erkännande bekräftar vårt fortsatta engagemang för att skapa en arbetsmiljö där hållbarhet, innovation och kvalitet står i fokus.

Våra medarbetare är ett engagerat team som arbetar tillsammans för att stärka ryggraden i samhället genom utveckling och förvaltning av samhällsfastigheter som berör många människors vardag. Vi har en inkluderande företagskultur, som främjar trivsel och engagemang bland våra medarbetare.

Ett företag att utvecklas i

Vi erbjuder utvecklande arbetsuppgifter i en växande organisation. Vi vill vara en attraktiv arbetsgivare för nya medarbetare och samtidigt sträva efter att våra nuvarande medarbetare stannar och utvecklas. Våra medarbetare har möjlighet att påverka både sina egna roller och den övergripande verksamheten. Vi satsar på kontinuerlig kompetensutveckling genom utbildning och ger våra medarbetare möjlighet att ta på sig mer avancerade arbetsuppgifter.

Hälsa och balans

Vår målsättning är att ligga i framkant inom hälsa genom att arbeta proaktivt med arbetsmiljöfrågor och friskvård. Vi uppmuntrar till balans mellan arbete och fritid, möjlighet till träning och ett långsiktigt fokus på hälsa.

Skapa stolthet

Vi strävar efter att skapa en arbetsplats där våra medarbetare är stolta över sitt arbete, både idag och imorgon. Vi tror att detta är nyckeln till en hållbar arbetsplats och ett hållbart företag!

Vill du veta mer om Hemsö som arbetsplats kan du läsa mer på vår karriärsida, prenumerera på våra lediga tjänster, göra en spontanansökan eller kontakta vår HR-avdelning.